söndag, januari 13, 2013

Blocknaglar

Redan söndag igen! Det är otroligt va fort tiden går nu. Usch tentan närmar sig med stormsteg. När jag behöver tentaplugga så har jag plötsligt en himla massa annat att göra. Hemmet brukar aldrig vara så fint och städat som under tentatider säger sambon nöjt. Men idag är det ju Nailart Sunday hos Lelack så då förstår nog alla att jag måste spendera lite tid med mina naglar istället för att plugga. ;)


Till den här manikyren har jag använt Collection 2000- In the buff, Collection 2000- Moonlight shine, H&M- 70s hobo och Mavala- Black. Det var ju riktigt roligt att göra blocknaglar och inte så hemskt pilligt som jag hade befarat. Det får nog bli en repris med en annan färgkombo någon gång. Vad tycker ni?



12 kommentarer:

  1. Tycker det ser läckert och väldigt modetrendigt ut:)

    SvaraRadera
  2. Jag gillade den här färgsättningen, men kan tänka mig att det skulle bli kul (kanske inte snyggt) med riktigt skarpa färger också.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja jag funderade på neoner, men det blir kanske lite too much..

      Radera
  3. Snyggt färgval och snygga färgblock. Riktigt välgjort liksom. Detta var en riktig höjdare, jag vill också göra detta nån gång känner jag! :D

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack! :) Ja gör det, skulle vara kul och se vilka färger du väljer.

      Radera
  4. Snyggt! Tycker det påminner lite om peacemärken :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tackar! Haha ja nu när du säger det så. :)

      Radera