fredag, maj 03, 2013

Revlon, Desire

 Fyndade ett par Revlonlack på Rusta härom dagen. Här ser ni ett rosa jellylack som torkar matt. Eller ja, inte helt matt utan något mellan matt och så som neoner brukar vara i finishen. Förstår bara inte riktigt varför man vill att ett jelly ska torka matt? Är inte den geleaktigafinishen lite av grejen med jellys?

 Här har jag i alla fall tre generösa lager och jag gillar färgen. Kommer nog inte använda den ensam igen men kan absolut tänka mig att den kan bidra till en snygg jellysandwich med något storglittrigt mellan.

4 kommentarer:

  1. Verkligen jättesnyggt :-) undrar om "mitt" rusta har den här,för jag blev verkligen sugen på ett ex av lacket själv :-D

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det är bara att gå dit och leta. Vissa har vissa inte, verkar det som. :)

      Radera
  2. De Revlon som fanns på mitt Rusta var inte i närheten av så här intressanta. Nudefärgat, rött och någon brun historia, inge kul alls.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jasså där ser man. Mitt Rusta hade väl en sådär fyra olika nyanser rosa. Inte heller så kul om man hade varit ute efter fler. Man ska ha lite tur också när man ska fynda där tydligen. :)

      Radera