måndag, maj 06, 2013

China Glaze, Blue iguana

Blå måndag hos Lindas Nailorama och jag är med och visar Blue iguana från China glaze. Penseln är riktigt bra som på mina andra CG och lacket flöt på där det skulle utan problem. Ganska tunn formula så här på bilderna ser ni tre lager.

Här ovan ser ni lacket i solljus och då får det nästan en metallic-känsla över sig. Nedan är det fotat under vanlig lampa och det ser då inte lika spännande ut, enligt min smak i alla fall. Men ändå snyggt. Jag gillar den här sortens blå.


10 kommentarer:

  1. Ytterligare en snygg blå. Blått är verkligen en trevlig färg!

    SvaraRadera
  2. Åhhh vilken härlig blå färg,vilket djup den har,ser nästan ut som vatten på sista bilden.Väldigt Vackert :-D

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja tänk va olika ljussättning kan göra för nyansen. :)

      Radera
  3. Vackert! Älskar blått!

    SvaraRadera
  4. Vilken härlig blå! Både under lampan och i solljus :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja den är härlig, men jag gillar den nog bäst i solljuset. :)

      Radera