torsdag, oktober 18, 2012

Purple stars

Ikväll har jag avbrutit mitt tentaplugg en stund och äntligen pysslat med naglarna lite.


 Den mörka natthimlen kommer tidigare och tidigare nu. Svårt att se många stjärnor när man bor inne i stan, men endel glimmar ändå. Mina naglar glimmar nu av Starry purple från Kleancolor. Basen är Mavala, Black.



Känner mig så fin och nöjd när jag får på lite glitterlack. Försöker hålla kvar i känslan så länge jag kan tills jag istället börjar tänka på vilken pain in the ass det är att få av. :)


10 kommentarer:

  1. Fantastiskt fin! Denna måste jag införskaffa! Älskar lila och glitter så det här måste jag ju bara ha.

    SvaraRadera
  2. Ja visst är det fint! Jag har köpt mitt billigt på ebay. :)

    SvaraRadera
  3. Åh så coolt!:) gillart verkligen!

    SvaraRadera
  4. Fin, ett glitter som jag också kan tänka mig att köpa (efter jag sett dina bilder). Verkas vara två storlekar hexagoner och mindre glitter?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Stämmer fint det. Alla i samma nyans men jag gillar den storleksmässiga blandningen. :)

      Radera