söndag, oktober 14, 2012

Kopparleopard

Temat för Lelacks Nailart Sunday är denna veckan, zoo. Jag tänkte på exotiska djur och eftersom jag älskar prickar blev det en exklusivare tolkning av leopardens mönster i koppar och silver.



Expresso från Gina Tricot sitter fint kvar på naglarna och får agera bas. Prickarna i olika storlekar är gjorda med Kubiss, Black och ett silverfoil från Depend som jag tyvärr skavt bort numret på.



Vad tycker ni? Får ni någon leopard känsla? Eller är det bara jag.. haha.  Trevlig söndag på er! 

9 kommentarer:

  1. Kanske inte så mycket leopardkänsla men det är bara positivt tycker jag ^^ Väldigt snyggt var det iaf!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack! Är ju inte så mycket för animalprint egentligen så det är helt okej för mig att det inte känns väldigt leopard. ;)

      Radera
  2. Jag tänker abstrakt geopard och färgerna var kul ihop :)

    SvaraRadera
  3. Det var läckert. Även om jag måste hålla med Cactus om att jag inte tänkte på leopard, men själva färgerna och mönstret var mycket häftigt.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag fuska nog lite med temat ZOO, eller hade en väldigt fri tolkning kanske jag ska säga istället... men tack!

      Radera