söndag, oktober 20, 2013

United in pink + Nailart Sunday

Detta är ingen vanlig söndag, utan det är finaldagen för United in pink som sammanfaller med Nailart Sunday. Underbara Angelica /Lelack ska dessutom skänka pengar ur egen ficka. En slant för varje bidrag som deltar denna söndag! Härligt eller hur?! Jag har också skänkt en slant på mitt eget håll. Alla kan bidra på sitt eget sätt, om man bara vill.


 Här har jag använt mig av härliga MaxFactor Disco pink och OPI I think in pink. Dottingverktyg med medelstor prick och en egentillklippt smal pensel. Enkelt och snabbt, men ändå en kul och ganska söt mani. Eller vad tycker du?

Som vanligt så hittar ni mer länkar till nailart hos LeLack och fler deltagare i United in pink här under, sist i inlägget.


5 kommentarer:

  1. Väldigt söt och fin kombination!

    SvaraRadera
  2. Håller med Camilla, väldigt söt och välbalanserad manikyr:)

    SvaraRadera
  3. Tycker det blev jättesött, det påminner mig om knappar:)

    SvaraRadera
  4. Vilken härlig blogg du har! :)
    Ska vi kanske följa varandra på Bloglovin?.. :) Följer du mig så följer jag dig!
    kram

    lisetteskriver.spotlife.se
    (handlar om konst, smink och min maskörutbildning)

    SvaraRadera