torsdag, mars 06, 2014

Snabb uppdatering

Hej! Long time no see. Vill ge er som enbart känner mig via bloggen en liten uppdatering. Efter en massa stora förändringar i mitt liv (som bland annat inkluderat separation,  inget eget hem,  ingen dator,  leva i kappsäck, lacksamlingen nerpackad i lådor) så börjar det bli lite ordning på vardagen igen. På söndag ska jag ut i affärerna på jakt efter en laptop och min kamera är framletad och uppackad från förvaring. Jag vågar inte riktigt ropa hej än,  men tror nog att vi snart hörs igen. Kram.

3 kommentarer:

  1. Åh så tråkigt att höra, men det låter som att du är på god väg att återhämta dig. Håller tummarna för att allt ska ordna sig till det bästa för dig. Kram på dig!

    SvaraRadera
  2. Låter som det varit en tuff tid men skönt att det går åt rätt riktning nu

    SvaraRadera
  3. Låter onekligen som en jobbig period i livet, så fullt förståeligt om du prioriterar annat ett tag framöver. Hoppas allting löser sig så snabb och smärtfritt som möjligt dock!

    SvaraRadera