fredag, juni 21, 2013

Spring wings

I ett försök till att piffa till den lite mähä-iga basen som jag visade igår, så har jag dekorerat med lite stickers. Svarta fjärilar som flyger över någon slags abstrakt rödklöveräng. Haha ja eller något sådant. ;)


Nja, ingen större hit, men jag tänkte att all nailart man gör och visar på bloggen kanske inte behöver vara tipptopp. Någon kan ju bli inspirerad ändå... kanske i alla fall till att inte göra så... om man nu tycker det är fult. Ehh, jag menar mindre lyckat... för vi är ju snälla mot varandra här i bloggvärlden. ;)


2 kommentarer:

  1. hihi..jag tänkte på sportsockor med såna ränder du vet. Sen brukar vissa av dem ha någon svart symbol (kanske inte fjäril men ändå).. Bland dessa sockor smet en röd socka in, därför de alla är rosa.. right right?! ;) hihi

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha så rätt! Denna nail art är härmed omdöpt till "sportsockan i tvättmaskinsolyckan" ;) Tack för dagens skratt!

      Radera