söndag, december 09, 2012

Depend gellack efter 2v.

Här kommer en liten uppdatering på hur Depends gellack nr 115 ser ut efter två veckors tid. Min mors händer har använts till disk och diverse slit utan skyddshandskar i ytterligare en vecka. Nu börjar hon tröttna pga utväxten men jag har övertalat henne till en vecka till för er, mina läsares, skull. :)



Inget nytt överlack har lagts på under dessa två veckor och jag tycker att de är förvånansvärt glansiga ändå. Försökte ta ganska "fula" bilder och visa er, för att ni ska kunna se det lilla slitage som uppkommit på finishen och lite tipwear.

5 kommentarer:

  1. Kul att det håller så bra =) /Karin

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja det är kul, och riktigt imponerande. Dags för ett besök hos mig snart kanske? ;)

      Radera
  2. Fantastiskt att det håller så bra!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja så kul med nya produkter som faktiskt håller vad de lovar. :)

      Radera
  3. Kul att se att det funkar och snäll mamma du har som låter dom sitta kvar lite till, allt för bloggen! :D

    SvaraRadera